چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
محسن غرویان

حقوق بشر و سازمان ملل چماقی برای سرکوب مردم مظلوم و ستمدیده است و غربی ها هر جا خواستند آن را علیه کشورهای ضعیف بکار بستند و با این گونه رفتارها انسانیت را از خود خجل کردند.

حجت الاسلام والمسلین محسن غرویان در گفتگو با خبرنکار خبرگزاری حوزه با اشاره به ادعای دروغین حقوق بشر از سوی غرب و نقض آشکار آن در  جامعه جهانی، گفت: سالها  از طرح موضوعاتی چون  منشور حقوق بشر در سازمان ملل می گذرد و این مسئله بجای این که به درد ملت های مظلوم و ستمدیده بخورد، آلت دست زورگویان شده است .

استاد حوزه علمیه قم افزود: اصطلاحاتی چون منشور حقوق بشر، شورای امنیت و سازمان ملل تنها به عنوان پوششی برای ظالمان، چپاولگران و استعمارگران به حقوق ملت ها به کار گرفته شده و هیچ منفعتی با ملت های مظلوم نداشته و همیشه در خدمت صاحبان قدرت و ثروت و ظلم بوده است .

*استفاده ابزاری از سازمان ملل!!

وی تصریح کرد: صاحبان زور با استفاده از ابزار حقوق بشر و سازمان ملل به دنبال اهداف خود در کشورهای جهان سوم می باشند تا با استفاده از این اصطلاحات قدرت خود را به آنها تحمیل کنند، بنابر این نگاه غربیها به کشورهای در حال توسعه  نظر ابزاری و اقتصادی است .

 عضو هیئت علمی جامعة المصطفی یادآور شد: ظالمان چون نگاه ابزاری به کشورهای جهان سومی دارند به همین خاطر ارزشی برای آنها قائل نیستند و برای آنها اهمیتی ندارد که در فلسطین، عراق، سوریه و ... چه جنایتی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان افزود: کشورهای سلطه چون همه منافع را در پول، زور و سلطه می بینند برای کرامت انسانیت ارزشی قائل نیستند و این کشتار مردم بی دفاع غزه را هدفی برای کارهای خود می دانند که باید برای رسیدن به قدرت لازم است خونخوار و جانی باشی تا بتوانی بر جهانیان حکومت کنی .

*ادعای دروغین!!!

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه، گفت: تمدن مدرنیته جدید با این همه ادعا، در مقابل این جنایات سکوت کرده و تنها ادعای انسانیت و مدرنیته بودن می کنند!!!.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی در پایان تاکید کرد: اصطلاحات حقوق بشر وسازمان ملل چماقی برای سرکوب کردن مردم مظلوم و ستمدیده می باشند و غربی ها هر جا خواستند آن را علیه کشورهای ضعیف بکار بستند و با این گونه رفتارها، انسانیت را از خود خجل کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha